WYSYŁKA DO 48H! GRATIS PRZY PRZEDPŁACIE! SHIPPING WORLDWIDE!

Reklamacje

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są tzw. "Gwarancją Posprzedażową", każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu Rękojmi w ciągu 2 lat.

Postępowanie reklamacyjne:

1. W przypadku otrzymania wadliwego towaru, bądź towaru niezgodnego z opisem prosimy o niezwłoczny kontakt z działem obsługi Klienta poprzez e-mail: saysocontact@gmail.com, bądź formularz kontaktowy dostępny na stronie: "KONTAKT"

2. Reklamowany towar należy przesłać, wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym na adres:

SaySo

Karolina Murawska 

KOLONIA JASZOWICE 27

26-652 ZAKRZEW

3. O otrzymaniu przez nas reklamowanej przesyłki powiadomimy Klienta e-mailowo.

4. O rozpatrzeniu reklamacji powiadomimy Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.

5. Koszty wysyłki reklamowanej paczki zostaną zwrócone na konto Klienta w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Towar jest solidnie sprawdzany po przysłaniu od dostawców, aby Klient był w pełni usatysfakcjonowany oraz aby reklamacje ograniczyć do zera. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego robimy wszystko aby Was nie zawieść. Jeżeli towar został nieznacznie uszkodzony w czasie dostawy od dostawców do nas wszystko jest opisane na stronie produktu, zdjęcia ukazują towar w całości i towar jest wysoko przeceniony. Reklamacje w takich przypadkach są odrzucane ponieważ Klient ma świadomość zakupu delikatnie uszkodzonego towaru. 

Załącznik: Zgłoszenie reklamacyjne


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów